Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Αγάπη μου !!!!

Της άνοιξης λουλούδι μου εσυ
της μέρας ήλιος μου καυτός
στα χείλη μου γλυκό φιλί
έρωτας ,πόθος μου παντοτεινός!!!

Στο καλοκαίρι μου θάλασσα πλατιά
εσύ ο δικός μου μαγικός βυθός
καράβι η αγάπη με ταξιδευει απόψε μακριά
εσύ γιά μένα όμορφος γαλανός ουρανός!!!

Του φθινοπώρου δάσος μου και βροχή μου
αγέρι που μ αγκίζεις χάδι στην ψυχή μου
τα φύλλα της καρδιάς μου εσύ σκορπάς
και πάνω τους χαραζεις πόσο μ αγαπάς !!

Χειμώνας ολόλευκο τοπίο νύχτα ατέλειωτη μεγάλη
τις φλόγες μου στο τζάκι εγώ κοιτώ
να ρθείς εδώ έρωτα μου να με ζεστάνεις πάλι
στην αγκαλιά μου να σου δείξω πόσο σ αγαπώ !!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

πολυ ωραιο αυτο που εγραψες,το εχεις εξασκηση φαινετε απειρες φορες και σε αυτο εχεις βγαλει ενα πολ ωραιο συνολο λεξεον που σε ταξηδευουν σε καθε προφορα τον λεξεον τους

basilis είπε...

Πολύ καλη δουλειά μπράβο