Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Είμαι εδώ χωρίς εσένα !!!

Είμαι εδώ χωρίς εσένα
Εκατό χρόνια με γέρασαν
Απ'την τελευταία φορά που είδα το όμορφό πρόσωπό σου
Εκατό ψέματα με ψύχραναν
Και δεν νομίζω πως μπορώ πια να το δω με τον ίδιο τρόπο
Αλλά όλα τα μίλια που (μας) χωρίζουν
Εξαφανίζονται τώρα όταν ονειρεύομαι το πρόσωπό σου

Είμαι εδώ χωρίς εσένα μωρό μου
Αλλά είσαι ακόμη στο μοναχικό μυαλό μου
Σε σκέφτομαι μωρό μου
Και σε ονειρεύομαι όλη την ώρα
Είμαι εδώ χωρίς εσένα μωρό μου
Αλλά είσαι ακόμα μαζί μου στα όνειρά μου
Και απόψε, είμαστε μόνο οι δυό μας

Τα μίλια τρέχουν
Καθώς ο κόσμος αφήνει το δρόμο του για να πει γεια
Άκουσα πως αυτή η ζωή είναι υπερεκτιμημένη
Αλλά ελπίζω να καλυτερέψει καθώς προχωράμε

Είμαι εδώ χωρίς εσένα μωρό μου
Αλλά είσαι ακόμη στο μοναχικό μυαλό μου
Σε σκέφτομαι μωρό μου
Και σε ονειρεύομαι όλη την ώρα
Είμαι εδώ χωρίς εσένα μωρό μου
Αλλά είσαι ακόμα μαζί μου στα όνειρά μου
Και απόψε, είμαστε μόνο οι δυό μας

Όλα όσα ξέρω και όπου και αν πάω
Δυσκολεύει, αλλά δεν θα διώξει την αγάπη μου
Και όταν πέφτει και ο τελευταίος
Όταν όλα έχουν τακτοποιηθεί
Δυσκολεύει αλλά δεν θα διώξει την αγάπη μου

Είμαι εδώ χωρίς εσένα μωρό μου
Αλλά είσαι ακόμη στο μοναχικό μυαλό μου
Σε σκέφτομαι μωρό μου
Και σε ονειρεύομαι όλη την ώρα
Είμαι εδώ χωρίς εσένα μωρό μου
Αλλά είσαι ακόμα μαζί μου στα όνειρά μου
Και απόψε, είμαστε μόνο οι δυό μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: