Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Μια στιγμη !!!!

Δίχως αγκαλιά πως να ζω ξανά
Γίνομαι στο φως σκια
μέσα μου κενο, ψαχνω να σε βρω
χάνομαι εκει κι εγώ

Δίχως αγκαλια πως να ζω ξανα
Γίνομαι στο φως σκια
μέσα μου κενο, ψαχνω να σε βρω
χανομαι εκει κ εγω

Νύχτα με βροχη, εγινε η ζωη
στάλες πινω την σιωπή
Λόγια που να πω, πια δεν εισαι εδω
κ οτι νιωθω το κρατώ

Το δικο μου σωμα γυρευει να ερθεις ξανα
κ αυτη η καρδια για σενα τον χρονο μετρα

Μια στιγμη μαζι σου

Παρε οτι θελεις κ ελα εδω
Παρε οτι θελεις στο ζητω
Μονο για μια νυχτα στα κρυφα
Φιλα με να ζησω αληθινα

Παρε τη ζωη μου κ ολα εσυ
Σε οτι μου ζητησεις θα 'μαι εκει
Παρε, δως με εσυ
την μια στιγμη

Πληγωνει η μουσικη, διαλεγω τη σιωπη
μα βρισκει λογια να μου πει
και παλι πεφτω εγω στης λυπης τον βυθο
δεν μπορω πια να σε δω
Τα ματια μου κλειστα, τα χερια μου ανοιχτα
Και η σκεψη να πεταει ψηλα

Στον υπνο θα'ρθω στα θελω σου θα μπω
Θα ψαξω παλι να σε βρω

Το δικο μου σωμα γυρευει να ερθεις ξανα
κ αυτη η καρδια για σενα τον χρονο μετρα
Μια στιγμη μαζι σου

Κοιτα, ηρθα, σαν πρωτα αγαπη μου μαζι σου
παλι ειμαι εδω, τη στιγμη μου ζω
Μεινε οπως εισαι
Μια στιγμη

Δεν υπάρχουν σχόλια: