Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Να΄σουν δικός μου!!!!!

Αχ και να ήμουνα
μια ηλιαχτίδα απ΄τον ήλιο
στο λαιμό σου
που θα σου ζέσταινε το κάθε
πρωινό σου
Αχ και να ήμουνα
κι η πιο μικρή σου σκέψη
μέσα στο μυαλό σου
το δευτερόλεπτο σε ένα όνειρό σου

Είσαι η νύχτα η βροχή
είσαι τ΄αγιάζι
είσαι ο λόγος που το σώμα μου
μουδιάζει
είσαι το κρύο η φωτιά η ξαστεριά μου
είσαι ο λόγος που χτυπάει η καρδιά μου
Να΄σουν δικός μου, να΄σουν δικός μου

Αχ και να ήμουνα
ένα ασήμαντο σημάδι στο κορμί σου
που θα σ΄ανάγκαζε να με κρατάς μαζί σου
Αχ και να ήμουνα
έστω μια σκέψη έστω ένα χαμόγελό σου
μέσα στο χρόνο σου μονάχα ένα λεπτό σου

Είσαι η νύχτα η βροχή
είσαι τ΄αγιάζι
είσαι ο λόγος που το σώμα μου
μουδιάζει
είσαι το κρύο η φωτιά η ξαστεριά μου
είσαι ο λόγος που χτυπάει η καρδιά μου
Να΄σουν δικός μου, να΄σουν δικός μου

Είσαι η νύχτα η βροχή
είσαι τ΄αγιάζι
είσαι ο λόγος που το σώμα μου
μουδιάζει
είσαι το κρύο η φωτιά η ξαστεριά μου
είσαι ο λόγος που χτυπάει η καρδιά μου
Να΄σουν δικός μου, να΄σουν δικός μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: