Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Στα όνειρά μου!!

Τα φωτα σβησαν, σκοταδι
διεξοδο ψαχνω με ενα ονειρο
νομιζω ειναι σαν να παλευω
στο χαος της αβυσσου με το κενο

απεραντη εικονα με λεξεις
γκριζο τοπιο στη μεση εγω
εσυ πρεπει να με διαλεξεις
υποσχομαι να μαι για παντα εδω

εσυ ολο χανεσαι
φευγεις παλι χωρις ουτε λεξη γιατι δε με νοιαζεσαι
και αν ποτε λιγο με σκεφτεις
θα μαι εδω και θα σε περιμενω
ελα, ελα μην αργεις

αχ να σουν,λιγο κοντα μου,
μαζι μου στα ονειρα μου...

αχ να σουν, λιγο κοντα μου,
μαζι μου στα ονειρα μου

και μου λεει πως δε σ'εχω
μα αυτο δε σημαινει πως θα το δεχτω
για μενα εισαι ολος ο κοσμος
και οσο το νιωθω θα το τραγουδω

μεσα απ'το παρελθον δραπετευω
και αλυσιδες στα χερια μου γιναν φτερα
η ελπιδα ενας αλλος καθρεφτης
που μου δειχνει τα ειδωλα αληθινα

εσυ ολο χανεσαι
φευγεις παλι χωρις ουτε λεξη γιατι δε με νοιαζεσαι
μα αν ποτε λιγο με σκεφτεις
θα μαι εδω και θα σε περιμενω

ελα, ελα μην αργεις

αχ να σουν,λίγο κοντα μου,
μαζι μου στα ονειρα μου...

αχ να σουν, λιγο κοντα μου,
μαζι μου στα ονειρα μου

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

μου αρεσε παρα πολυ..μπραβο